ورود ثبت نام

مطالب ویژه

آرشیو

دانلود انیمیشن یخ زده 2 – Frozen II 2019 – فروزن دوبله فارسی

رده سنی به انتخاب والدین PG
دوبله فارسی
دانلود انیمیشن یخ زده 2 – Frozen II 2019 – فروزن دوبله فارسی

دانلود کارتون سینمایی فروزن - یخ زده Frozen 2 با کیفیت 1080p & 720p & 480p

نام فیلم : انیمینش Frozen II - فروزن 2 - یخ زده 2 کیفیت : 1080p & 720p & 480p

موضوع : , , , , , سال انتشار :

امتیاز IMDb : 7.1 از 76,792 رأی نمره منتقدین از 100 : 64

مدت زمان : 103 دقیقه محصول :

زیرنویس فارسی : نیاز ندارد

کارگردان : , بازیگران : , , ,

خلاصه داستان :

یخ زده ۲ ، فیلمی انیمیشنی محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی جنیفر لی و کریس باک می‌باشد. در خلاصه قسمت دوم این فیلم آمده است ، السا ، آنا ، کریستوف و اولاف به اعماق جنگل می‌روند تا از حقیقت در مورد رمز و راز باستانی قلمروی پادشاهی خود مطلع شوند. اما…

دانلود انیمیشن یخ زده 2 – Frozen II 2019 – فروزن دوبله فارسی

با دانلود انیمیشن یخ زده 2 – Frozen II 2019 – فروزن دوبله فارسی شما یک کارتون خانوادگی، ماجراجویی، کمدی، موزیکال و فانتزی را مشاهده خواهید نمود. برای درک بهتر قسمت دوم انیمیشن یخ زده بهتر است که قسمت اول کارتون را مشاهده نمایید. انیمیشن یخ زده داستان دو خواهر زیبا به نام آنا و السا که فرزند پادشاه میباشند که یکی از خواهران دارای قدرت خارق العاده به تبدیل یخ کردن اجسام میباشد. این دو خواهر با اتفاقات عجیب و غریبی در طی زندگی خود روبرو میشوند و در قسمت دوم داستان فروزن با دوستان خود یعنی کریستوف و اولاف به اعماق جنگل میروند تا از زندگی پدر و مادر خود و قلمروی پادشاهی شان مطلع شوند و مردم کشور خود را از یک اتفاق بسیار بد نجات دهند.

خلاصه نظر منتقدین انیمیشن یخ زده 2

Indiewire ( امتیاز ۸.۳ از ۱۰ ): هیچ دنباله‌ای به ذات نیاز و اجباری نیست اما انیمیشن یخ‌ زده ۲ این مسئله را مطرح می‌کند که حتی در دنیای داستان‌های پریان دیزنی وجود همچین آثاری مهم است.

رابی کالین – The Telegraph (امتیاز ۸ از ۱۰): فیلم فروزن 2 با تمام خلاقیت‌ هایی که به خرج می‌دهد، مخاطب خود را به خوبی می‌شناسد و می‌خواهد اطمینان حاصل کند که آن‌ها از دیدن این اثر راضی خواهند بود. مشخصا این مسئله به رابطه‌ی تجاری و اقتصادی خوبی منجر خواهد شد.

Empire (امتیاز ۸ از ۱۰): بهترین بخش‌های کارتون یخ زده 2 شخصیت‌ها و موسیقی آن بار دیگر از این اثر هم کیفیت بالایی دارند اگرچه که روایت اثر نقص‌هایی دارد.

پیتر دبروژ – Variety (امتیاز ۷ از ۱۰): در دنیایی که افراد پیرتر،‌ جوان‌ترها را به موجوداتی احساساتی بودن متهم می‌کنند، انیمیشن یخ زده دو نشان می‌دهد که اگر این احساسات در جای درست باشند چه نتیجه‌ای خواهد داشت.

جاستین چنگ – Los Angeles Times (امتیاز ۷ از ۱۰): درست مثل فیلم اول، یخ‌ زده ۲ هم بیشتر موفقیتی در زمینه‌های دیگر محسوب می‌شود تا داستان‌گویی. کارتون سینمایی فروزن یک سری شخصیت‌های آشنا و دوست‌داشتنی را در کنار یکدیگر جمع کرده و چند آهنگ جذاب و بسیار خوش‌متن به آن اضافه می‌کند تا بینندگان را راضی بکند.

کارتون سینمایی یخ زده 2

کارتون سینمایی یخ‌ زده ۲ یا فروزن ۲ – Frozen 2 یک انیمیشن کارتونی در سبک فانتزی، موزیکال، خانوادگی و ماجراجویی به کارگردانی جنیفر لی و کریس باک است که در نوامبر سال ۲۰۱۹ از سوی استودیو سینمایی والت دیزنی منتشر شد. این فیلم، دنباله یخ زده محصول ۲۰۱۳ است. در این قسمت از داستان زندگی السا و خواهر کوچک‌ترش آنا، شاهد وجود شخصیت اولاف و کریستوف و اسون و چند شخصیت جدید هستیم. این انیمیشن کاندیدای دریافت دو جایزه معتبر از جشنواره های بین المللی شده است. از صداپیشگان این فیلم میتوان به کریستن بل، جاش گد، ایدینا منزل، جاناتان گروف، استرلینگ کی براون، ایوان ریچل وود، آلفرد مولینا، مارتا پلیمپتن، جیسون ریتر، ریچل متیوز، جرمی سیستو، کیران هایندز، آلن تودیک، ماتئا کانفورتی و… اشاره کرد.

نقد و بررسی انیمیشن فروزن Frozen 2 به قلم James Berardinelli (جیمز براردینِلی)

برای سالیان طولانی، شرکت دیزنی در برابر وسوسه ی ساخت دنباله هایی با بودجه‌ی بالا برای آثار انیمیشنی خود مقاومت کرده بود. در طی دوران «موج دوم» دهه‌ی ۹۰، یک سری آثار مختص نمایش خانگی و دنباله‌های کوتاه ساخته شدند که البته این استودیو چنین آثاری را صرفا محصولات فرعی در نظر می‌گرفت، محصولاتی که تنها انتظاری که از آنان میرفت این بود که عطش بینندگان را فرو بنشانند و چند دلاری هم درآمد کسب بکنند. واقعیت‌های مدرن در نهایت این سیاست‌های طویل و دور و دراز را تغییر دادند و دنباله‌ای بر حالا فرنچایز بسیار محبوب انیمیشن یخ زده Frozen اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسید.

دو اثر کوتاهی که پس از قسمت اول از این اثر منتشر شدند به نظر کافی نبوده اند.

انیمیشن فروزن 2 یا یخ زده Frozen 2 تبدیل به یکی از مورد انتظارترین انیمیشن های دیزنی شد.

اکران انیمیشن یخ زده یک

وقتی که انیمیشن یخ‌ زده در سال ۲۰۱۳ اکران شد، عناصر کلاسیک آن در کنار ترکیبش با انیمیشن‌ های درجه یک، آن را تبدیل به دومین اثر محبوب غیر پیکساری تاریخ کردند. تصمیم بر این شده بود تا برای ساخت قسمت دوم فروزن هم به عناصری تکیه بکنند که باعث شده بودند قسمت اول تا این اندازه محبوب بشود؛ مضامین خواهری و خانوادگی، حضور روابط رمانتیک و همچنین کمدی، عناصر فانتزی / ماجراجویانه و مهم‌تر از همه، ترانه‌های موزیکال.

تیم ترانه‌نویسی کریستین اندرسون لوپز و رابین لوپز و همچنین آهنگساز آن‌ها یعنی کریستوفر بک دوباره استخدام شدند تا موسیقی متنی را بسازند که شبیه به یخ‌ زده بود اما آن را تقلید نمی‌کرد. نتیجه‌‌ی آن خلق ۸ ترانه‌ ی جدید شده است که ۷ تای آنها ما را به یاد آهنگ‌های منکن / آشمن در دهه‌ی ۸۰ و اوایل دهه‌ی ۹۰ می‌اندازد و یک آهنگ دیگر، گم‌شده در جنگل Lost in the Woods به طرز مشکوکی شبیه به آهنگی از REO Speedwagon می‌رسد.

داستان جدید و جذاب انیمیشن یخ زده

بزرگترین مشکلی که کارگردان و نویسندگان انیمیشن فروزن دو یعنی جنیفر لی و کریس باک با آن مواجه بوده اند این بوده که بتوانند داستانی جدید و جذاب را بسازند آن هم بدون تکیه بر عناصر که در فیلم قبلی بر روی آن‌ها مانور داده شده بود. این عناصر و داستان بیشتر باید درباره‌ی حرکت به سوی جلو میبودند تا نگاه به عقب و گذشته. در حالی که فیلم اول با الهام از انیمیشن ملکه‌ برفی The Snow Queen اثر هانس کریستین اندرسون ساخته شده بود، کارتون یخ‌زده ۲ به نظر بخشی از الهام‌بخشی خود را چه به لحاظ طراحی موجودات و چه عناصر داستانی مدیون هایائو میازاکی است. این مسئله‌ اصلا چیز عجیبی نیست چرا که بسیاری از انیمیشن سازان مشغول به کار در دیزنی از ساخته‌ های استودیو گیبلی تمجید کرده اند.

انیمیشن یخ زده دو ادامه ی مسیر فیلم اول

انیمیشن یخ‌زده ۲ در ادامه‌ی مسیری آغاز می‌شود که پایان‌بندی یخ‌ زده بر جای گذاشته بود. ملکه السا (ایدینا منزل) که به قدرت‌های جادویی خود مسلط شده است، بر شهر آریندل در صلح و صفا حکومت می‌کند. خواهر او، پرنسس آنا (کریستین بل) هم در کنار اوست و کمکش می‌کند، درست مثل خواهر/برادر کوچکتر هر فرمانروایی. معشوقه و همراه آنا یعنی کریستاف (جاناتان گراف) تصمیم گرفته است تا از او خواستگاری بکند اما هر دفعه که شروع به انجام این کار می‌کند، قضیه به نوعی خراب می‌شود.

در نهایت، آدم‌برفی داستان یعنی اولاف (جاش گد) که حالا در برابر ذوب‌شدن مقاوم است هم در هر جایی که لازم باشد قسمت کمدی اثر را عهده‌دار می‌شود. اما اگرچه که همه چیز به نظر ساکت و آرام می‌رسد، آریندل توسط یک نیروی اهریمینی از داخل جنگل‌های نفرین‌شده تهدید می‌شود. السا باید به کمک خواهر و دوستانش وارد مه‌ ای بشود که اطراف جنگل را پوشانده است، نیروهای باد، آب، آتش و خاک را رام بکند و راز تاریکی که حکومتش را تهدید می‌کند کشف کند.

بهترین تصویر سازی در کارتون سینمایی یخ زده دو

به لحاظ بصری، انیمیشن Frozen 2 بهترین تصویرسازی واقعی در میان آثار انیمیشنی‌ که دیزنی تا کنون ساخته است را به خود اختصاص می‌دهد (حتی آثاری که پیکسار هم ساخته است). مبهوت‌کننده، نفس‌گیر، واضح و خیره‌کننده القابی هستند که می‌توان برای توصیف این اثر استفاده کرد، اثری که سعی نمی‌کند بیش از حد واقعی باشد و شبیه به شیرشاه (The Lion King) به نظر برسد. صحنه‌های فانتزی اثر ظرافت خاصی را نمایش می‌دهد که به انیمیشن‌ ها حس زنده بودن می‌دهد. یکی از مشکلات بسیاری از آثار انیمیشنی این روزها این است که به نظر می‌رسد به یک جایی رسیده اند که بیشتر از آن دیگر ممکن نیست. چیزی که زمانی چشم‌ها را به خود خیره می‌کرد اکنون تبدیل به مسئله‌ای بسیار روتین و عادی شده است. انیمیشن Frozen2 نوعی از شفافی و خالص بودن را نشان می‌دهد که استانداردها را هر چند به مقدار کمی تغییر می‌دهد.

آهنگ سازی انیمیشن یخ زده قسمت دوم

عجیب است که فروزن 2 به لحاظ موزیکال چندان آهنگ‌های مشابهی با ترانه‌های قسمت اول ندارد. بن‌مایه‌ی ترانه‌ای جدید اثر اگرچه که در برخورد اول چندان شاخص به نظر نرسند اما کاملا پتانسیل این را دارند که در فرهنگ پاپ عامه و اشباع‌شده‌ی امروز محبوب بشوند. در حالی که موسیقی متن یخ‌ زده ۲ به طور محسوسی پایین‌تر از بهترین اثر اخیر دیزنی موآنا (Moana) قرار می‌گیرد اما به حد کافی برای جذب‌کردن مخاطب کیفیت دارد.

دانلود کارتون فروزن Frozen 2 دوبله فارسی

انیمیشن یخ زده 2 فروزن دوبله فارسی بصورت دو زبانه بوده و هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است. بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای انیمیشن پخش میگردد. برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی میتوانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار Media Player Classic بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه Navigate را انتخاب کنید سپس از شاخه ایجاد شده بر روی Audio Language کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید. امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند Kmplayer و دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.

لینک های دانلود
فیلم های مشابه
دانلود انیمیشن کربن تغییر یافته انتقال روح Altered Carbon Resleeved 2020
دانلود انیمیشن اسکوب Scoob 2020 دوبله فارسی کارتون اسکوبی
دانلود انیمیشن نورم از شمال تعطیلات خانوادگی Norm of the North
دانلود انیمیشن دوبله لیگ عدالت تاریکی Justice League Dark Apokolips War
دانلود انیمیشن لگو شزم – جادو و هیولاها LEGO Shazam دوبله فارسی
دانلود فیلم ماجرای ربات ای آر آی The Adventure of A.R.I 2020
دانلود انیمیشن خانواده ویلوبی The Willoughbys 2020 دوبله فارسی
دیدگاه بگذارید 0

error: