ورود ثبت نام

مطالب ویژه

آرشیو

دانلود انیمیشن به پیش آنوارد Onward 2020 دوبله فارسی

رده سنی به انتخاب والدین PG
دوبله فارسی
دانلود انیمیشن به پیش آنوارد Onward 2020 دوبله فارسی

دانلود کارتون سینمایی Onward به پیش با کیفیت 1080p & 720p & 480p

نام فیلم : Onward کیفیت : 1080p & 720p & 480p

موضوع : , , , , سال انتشار :

امتیاز IMDb : 7.7 از 12,281 رأی نمره منتقدین از 100 : -

مدت زمان : 102 دقیقه محصول :

زیرنویس فارسی : نیاز ندارد

کارگردان : بازیگران : , , ,

خلاصه داستان :

انیمیشن آنوارد - به پیش درباره دو برادر نوجوان به نام‌های یان و بارنی را در در حومه‌ ی جهانی فانتزی است که یک ماجراجویی و سفری فوق‌العاده را آغار می کنند برای اینکه دریابند آیا هنوز کمی جادو در این دنیا وجود دارد یا خیر…

دانلود انیمیشن به پیش آنوارد Onward 2020 دوبله فارسی

با دانلود انیمیشن به پیش Onward 2020 آنوارد دوبله فارسی یک انیمیشن کمدی، فانتزی، خانوادگی و جذاب را مشاهده خواهید نمود. این کارتون سینمایی محدودیت سنی خاصی ندارد ولی والدین میتوانند بنا به تشخیص و صلاحیت سن کودک این انیمیشن سینمایی را برای کودک خود پخش نمایند.

الوز یان لایتفوت (با بازی تام هالند) و برادر بزرگ‌ترش بارلی (کریس پرت) همراه با مادرشان لاری (جولیا لویی درایفوس) و ناپدری اسب‌ انسان‌ نمایشان یعنی کولت برانکو (با بازی مل رودریگز) زندگی می‌کنند.

پدر آن‌ها، وایلدن (با بازی کایلی بورنهیمر) زمانی که آن‌ها کودک بودند مرد.

به همین خاطر الوز هیچ خاطره‌ای از پدرش به جز ۳ خاطره‌ ی بسیار نامفهوم بیشتر ندارد.

در زمان شانزدهمین تولد یان ، او هدیه‌ای که وایدلن در دستان لاری به یادگار گذاشته بود تا در این موقعیت خاص به او بدهند را دریافت می‌کند؛ وسایل یک جادوگر با یک کریستال جادویی. پس از اینکه بارلی تلاش می‌کند تا جادو بکند و شکست می‌خورد، یان علاقه‌‌ی خود به این کار را نشان می‌دهد. یکی از اولین اقدامات او اجرای سحری است که می‌تواند وایلدن را به مدت ۲۴ ساعت از دنیای مردگان به بیرون بیاورد؛

تا بتواند یک روز بسیار ارزشمند با پدر مرحوم خود سپری کند.

اگرچه انرژی کافی در کریستال نیست تا بتواند این سحر را با آن انجام دهد؛

تمام آنچه که از وایلدن پدر مرحوم یان برمی‌گردد از کمر به پایین است.

برای بازگرداندن نیمه‌ی بالایی، برادرها باید به سراغ یک ماجراجویی برای یافتن یک الماس جادویی ثانی بروند؛

الماسی که یافتن آن نیازمند نشان دادن اعمالی شجاعانه و مبارزه با ارواح و همچنین یک نمونه‌ی بسیار نادر از اژدها است.

اکران انیمیشن به پیش Onward 2020

کارتون سینمایی به پیش یا آنوارد Onward انیمیشن فانتزی شهری به نویسندگی و کارگردانی دن اسکنلون است که توسط پیکسار ساخته شده و والت دیزنی پیکچرز آن را در سال ۲۰۲۰ منتشر کرد. علی‌رغم نظر مثبت منتقدان انیمیشن عملکرد ضعیفی در گیشه داشت و جزو معدود آثار پیکسار است که شکست در گیشه را تجربه کرده‌ است. کارشناسان معتقد هستند که هم‌زمانی اکران فیلم با شیوع ویروس کرونا در جهان و عواقب آن از جمله تعطیلی سینماها در بسیاری از کشورها از جمله چین، اصلی‌ترین دلیل شکست فیلم در گیشه است. در این انیمیشن تام هالند در نقش ایان لایت فوت، کریس پرت در نقش بارلی لایت فوت، جولیا لوئی درایفوس در نقش لورل لایت فوت، اکتاویا اسپنسر و… به صداپیشگی پرداخته اند.

خلاصه نظر منتقدین انیمیشن Onward

Empire (امتیاز ۱۰ از ۱۰): شرکت پیکسار باز هم با یک اثر عالی دیگر بازگشته است.

The Guardian (امتیاز ۸ از ۱۰): در زیر این حجم از فانتزی و دوستی برادرانه،  انیمیشن به پیش (آنوارد) می‌تواند تا کمی از جادوی قدیمی پیکسار را باز هم پیدا کند.

اریک کوهن – Indiewire (امتیاز ۷.۵ از ۱۰): کارتون سینمایی Onward به پیش شاید ژانر را دوباره از ابتدا خلق نکند اما آن را با قدرت هرچه تمام‌تر به حرکت در می‌آورد.

برایان تروت – USA Today (امتیاز ۷.۵ از ۱۰): انیمیشن به پیش همچون ترکیب بسیار جالبی از زمینه‌ ی رویاها (Field of Dreams) و زوتوپیا (Zootopia) و افسانه‌ی آرتور است.

کریستی پوچکو – IGN (امتیاز ۷ از ۱۰): انیمیشن Onward بسیار سرگرم‌کننده است، داستانی مملو از خنده، شوق و ارجاعات به فانتزی‌های بسیار درخشان.

آلونسو دورالده – TheWrap (امتیاز ۶.۵ از ۱۰): حتی اگر قبول کنیم که فیلم آنوارد به لحاظ روایت مشکل دارد هم باز هم شگفتی و زیبایی کافی دارد تا بتواند بینندگان را درگیر نگه دارد.

نقد و بررسی فیلم به قلم James Berardinelli (جیمز براردینِلی)

شرکت « پیکسار » دیگر ایده‌ی درست حسابی برای ساخت دنباله‌ی آثارش ندارد و برای همین به سراغ ساخت آثاری با ایده‌های تازه‌تر رفته با این امید که چند مورد از آن‌ها مخاطبان خوبی در سطح دنیا پیدا بکنند و برای همین تضمین دنباله‌ها را بدهند. انیمیشن آنوارد – به پیش – Onward به عنوان اولین فیلم غیرفرنچایزی شرکت پیکسار از زمان اکران کارتون کوکو Coco، احتمالا بیشتر با مخاطبانی نزدیک به انیمیشن دایناسور خوب The Good Dinasour همراه خواهد شد تا گستره‌ی بزرگ‌تری به نسبت کوکو ای که در اواخر سال ۲۰۱۷ اکران شد. در حالی که کوکو به مذاق افراد اهل آمریکای لاتین خیلی خوش آمد (که البته محدود به آنجا هم نبود)، انیمیشن به پیش چنین مخاطبان تضمین‌شده‌ای را ندارد، البته مگر اینکه بخواهید مخاطبان بازی‌های D&D را حساب کنید.

دانلود و تماشای انیمیشن Onward – آنوارد

تماشای فیلم به پیش درگیرکننده و لذت‌بخش است.

فیلم آنوارد تجسم یک نسخه‌ی مدرن است از یک بازی فانتزی سنتی در سبک D&D.

جهان این فیلم به حد کافی و وافی ساخته نمی‌شود اما می‌توان این مسئله را با در نظر گرفتن گروه مخاطبان این اثر درک کرد. می‌توانیم شهرهای بسیار پیشرفته با لحاظ تکنولوژیکی که پر از آسمان‌خراش‌ها اند و همچنین محیط‌های خارج شهری که الف‌ها، اسب‌انسان‌ها، تک‌چشم و دیگر موجودات جادویی در یک هارمونی و با هماهنگی زندگی می‌کنند را دید.

جادو و روش‌های قدیمی به جز عده‌ی محدودی به دست فراموشی سپرده شده اند.

صداپیشگان انیمیشن به پیش Onward

مجموعه‌ی صداپیشگان کارتون سینمایی آنوارد ستارگان زیادی دارد؛

دو نفر از نماد‌های دنیای سینمایی مارول – مرد عنبکوتی (با بازی تام هالند) و استارلرد (با بازی کریس پرت) – صدای خود را در اختیار این فیلم قرار داده اند. این دومین تجربه‌ی هالند در چند ماه اخیر در زمینه‌ی صداپیشگی است (که چند ماه پیش هم در انیمیشن جاسوسان، مبدل‌پوشان Spies in Disguise هنرنمایی کرده بود). جولیا لویی درایفوس در نقش مادر بچه‌ها و اوکتاویا اسپنسر هم در نقش یک همراه بسیار کمک‌رسان ایفای نقش کرده اند. درست مثل تام هنکس و تیم الن، این چهار بازیگر هم توانسته اند تا خود را در داخل شخصیت‌های انیمیشنی‌شان تا حدی وارد بکنند که ما شخصیت‌ها را جدا از مردان و زنانی که صداپیشگی‌شان کرده اند می‌شناسیم. به لحاظ بصری می‌توان انیمیشن onward به پیش را همرده‌ی هر کدام از فیلم‌های پیکسار در سال‌های اخیر دانست.

فیلم‌های انیمیشنی دو شکل و حالت دارند؛

انیمیشن هایی که تنها به خاطر سرگرم‌کنندگی ایجاد می‌شوند و انیمیشن هایی که قصد دارند داستان و چیز معناداری را روایت بکنند.

برخلاف یک فیلم ساخته‌‌ی پیکسار ، کارتون سینمایی آنوارد – به پیش در گروه دوم جای می‌گیرد.

روایت کارتون سینمایی آنوارد

اگرچه که روایت کارتون سینمایی آنوارد در همان ساختار ماجراجویی سنتی قرار می‌گیرد اما به همان مقدار درباره‌ی رابطه‌ی بین این دو برادر است در حالی که آن‌ها در راه خداحافظی کردن با پدر نیمه‌ بازسازی شده‌شان اند. یان و بارلی هر دو چیزهای بسیار مهمی درباره‌ی فداکاری یاد می‌گیرند و اینکه قول و قرارها تصمیمی بر روی انتخاب‌های آدمی ندارد. افراد بالغ احتمالا به عناصر دراماتیک این فیلم جذب خواهند شد در حالی که کودکان به عناصر بصری تحسین‌برانگیز و سکانس‌های اکشن علاقه نشان خواهند داد. در این اثر چیزی برای هر کسی وجود دارد حتی اگر مجموع کلیت اثر را نتوان به عنوان یک اثر کلاسیک جدید در نظر گرفت.

دانلود کارتون انیمیشن به پیش Onward 2020 دوبله فارسی

انیمیشن سینمایی به پیش Onward 2020 دوبله فارسی بصورت دو زبانه بوده و هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است. بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای انیمیشن پخش میگردد. برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی میتوانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار Media Player Classic بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه Navigate را انتخاب کنید سپس از شاخه ایجاد شده بر روی Audio Language کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید. امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند Kmplayer و دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.

لینک های دانلود
فیلم های مشابه
دانلود انیمیشن کربن تغییر یافته انتقال روح Altered Carbon Resleeved 2020
دانلود انیمیشن اسکوب Scoob 2020 دوبله فارسی کارتون اسکوبی
دانلود انیمیشن نورم از شمال تعطیلات خانوادگی Norm of the North
دانلود انیمیشن دوبله لیگ عدالت تاریکی Justice League Dark Apokolips War
دانلود انیمیشن لگو شزم – جادو و هیولاها LEGO Shazam دوبله فارسی
دانلود فیلم ماجرای ربات ای آر آی The Adventure of A.R.I 2020
دانلود انیمیشن خانواده ویلوبی The Willoughbys 2020 دوبله فارسی
دیدگاه بگذارید 0

error: