ورود ثبت نام

مطالب ویژه

آرشیو

دانلود فیلم دولیتل Dolittle 2020 دوبله فارسی

رده سنی به انتخاب والدین PG
دوبله فارسی
دانلود فیلم دولیتل Dolittle 2020 دوبله فارسی

دوبله فارسی فیلم سینمایی دکتر دولیتل Dolittle با کیفیت 1080p & 720p & 480p

نام فیلم : فیلم سینمایی دولیتل Dolittle کیفیت : 1080p & 720p & 480p

موضوع : , , , سال انتشار :

امتیاز IMDb : 5.5 از 20,375 رأی نمره منتقدین از 100 : 26

مدت زمان : 101 دقیقه محصول : , ,

زیرنویس فارسی : نیاز ندارد

کارگردان : بازیگران : , , ,

خلاصه داستان :

جان دولیتل یک دکتر و دامپزشک بسیار مشهور به گوشه نشینی روی آورده و خود را در خانه اش به همراه حیوانات باغ وحش مخفی کرده است. او از این ویژگی برخوردار است که که میتواند با حیوانات صحبت کند! یک روز و در زمانی که ملکه ویکتوریا در بستر بیماری می افتد...

دانلود فیلم دولیتل Dolittle 2020 دوبله فارسی

با دانلود فیلم دولیتل Dolittle 2020 دوبله فارسی یک فیلم کمدی، ماجراجویی، خانوادگی، فانتزی و جذاب را مشاهده خواهید نمود. مشاهده این فیلم جذاب برای کودکان محدودیت سنی خاصی ندارد و انتخاب این محدوده سنی به عهده خود والدین میباشد.

جان دولیتل یک دکتر و دامپزشک بسیار مشهور در دوره ملکه ویکتوریا بریتانیا است که ۷ سال پس از مرگ همسرش به گوشه نشینی روی آورده و خود را در خانه اش به همراه حیوانات باغ وحش مخفی کرده است. او از این ویژگی برخوردار است که که میتواند با حیوانات صحبت کند! یک روز و در زمانی که ملکه ویکتوریا در بستر بیماری می افتد، دکتر دولیتل مجبور می شود برای برای درمان علاج از طریق سفر دریایی دلاورانه به همراه حیوانات خود به یک جزیره مرموزی عزیمت کند و…

اکران فیلم سینمایی دولیتل Dolittle 2020

فیلم سینمایی دولیتل Dolittle یک فیلم ماجراجویی، فانتزی، خانوادگی و کمدی به کارگردانی استیون گیگان و با بازی رابرت داونی جونیور است که در ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ اکران و توسط کمپانی یونیورسال پیکچرز توزیع شد. در این فیلم بازیگران مطرحی همچون آنتونیو باندراس، مایکل شین، جیم برودبنت، جسی باکلی، هری کولیت به ایفای نقش پرداخته اند و هنرمندانی همچون اما تامپسون، رامی ملک، جان سینا، کمیل نانجیانی، اکتاویا اسپنسر، تام هالند، کریگ رابینسون، رالف فاینز و سلنا گومز به صداپیشگی در این فیلم پرداخته اند. این فیلم با بودجه ۱۷۵ میلیون دلاری ساخته شد و در گیشه با فروش ۱۲۶ میلیون دلار مواجه شد.

دانلود فیلم Dolittle دوبله فارسی

فیلم سینمایی Dolittle دولیتل دوبله فارسی بصورت دو زبانه بوده و هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است. بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای انیمیشن پخش میگردد. برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی میتوانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار Media Player Classic بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه Navigate را انتخاب کنید سپس از شاخه ایجاد شده بر روی Audio Language کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید. امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند Kmplayer و دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.

لینک های دانلود
فیلم های مشابه
دانلود انیمیشن کربن تغییر یافته انتقال روح Altered Carbon Resleeved 2020
دانلود انیمیشن اسکوب Scoob 2020 دوبله فارسی کارتون اسکوبی
دانلود انیمیشن نورم از شمال تعطیلات خانوادگی Norm of the North
دانلود انیمیشن دوبله لیگ عدالت تاریکی Justice League Dark Apokolips War
دانلود انیمیشن لگو شزم – جادو و هیولاها LEGO Shazam دوبله فارسی
دانلود فیلم ماجرای ربات ای آر آی The Adventure of A.R.I 2020
دانلود انیمیشن خانواده ویلوبی The Willoughbys 2020 دوبله فارسی
دیدگاه بگذارید 0

error: