ورود ثبت نام

مطالب ویژه

آرشیو
دانلود انیمیشن سریالی آبشار جاذبه Gravity Falls 2012-2016 دوبله فارسی

نام سریال : انیمیشن آبشار جاذبه - Gravity Falls کیفیت : 1080p & 720p & 480p

موضوع : , , , , , , , اولین پخش : 15 ژوئن 2012

امتیاز IMDb : 8.9 از 60,753 رأی نمره منتقدین از 100 : -

مدت زمان : 23 دقیقه محصول :

سال های پخش : 2012–2016 وضعیت پخش :

شبکه پخش کننده : کانال های دیزنی زیرنویس فارسی : نیاز ندارد بازیگران : , , ,

خلاصه داستان :

دیپر و میبل دوقلوهایی هستند که برای گذراندن تعطیلات تابستان به محل زندگی عموی خود می روند که به آبشار جاذبه معروف است. دیپر پس از اینکه یک کتاب عجیب در جنگل پیدا می‌کند، با نیمه تاریک آبشار جاذبه آشنا می‌شود و شک می‌کند که ممکن است دوست میبل یک زامبی باشد. استن بچه‌ها را به ماهیگیری می‌برد اما آنها خودشان را از شر او خلاص می‌کنند تا به دنبال یک هیولای دریاچه به نام گابل وونکر بروند تا بتوانند در یک مسابقه عکاسی برنده شوند و…

دانلود انیمیشن سریالی آبشار جاذبه Gravity Falls 2012-2016 دوبله فارسی

دانلود انیمیشن سریالی آبشار جاذبه Gravity Falls 2012-2016 دوبله فارسی یک کارتون سریالی جذاب و هیجان انگیز برای کودکان شما میباشد. البته تماشای این انیمیشن برای کودکان زیر هفت سال توصیه نمیشود. “فیلم آبشار جاذبه برای کودکانی که مهارت های رشد لازم را برای تفکیک بین باور و واقعیت کسب کرده اند ، مناسب تر میباشد.” انیمیشن آبشار جاذبه Gravity Falls مجموعه انیمیشنی ماجراجویی و کمدی محصول سال ۲۰۱۲ کانال تلویزیونی دیزنی Disney Channel است. هنرمندانی چون الکس هرش، جیسون ریتر، کریستن شال، لیندا کاردلینی، کوین مایکل ریچاردسن و تی جی میلر در این مجموعه به صداپیشگی پرداخته‌اند.

دانلود انیمیشن سریالی آبشار جاذبه دوبله فارسی Gravity Falls

فایل انیمیشن سریالی Gravity Falls آبشار جاذبه دوبله فارسی بصورت دو زبانه بوده و هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است. بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای انیمیشن پخش میگردد. برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی میتوانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار Media Player Classic بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه Navigate را انتخاب کنید سپس از شاخه ایجاد شده بر روی Audio Language کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید. امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند Kmplayer و دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.

لینک های دانلود
سریال های مشابه
دانلود انیمیشن سریالی Go Go Cory Carson دوبله فارسی
دیدگاه بگذارید 0

error: