ورود ثبت نام

مطالب ویژه

آرشیو

دانلود فیلم جنگ ستارگان Star Wars Episode IX – The Rise of Skywalker 2019

رده سنی بالای سیزده سال PG-13
دوبله فارسی
دانلود فیلم جنگ ستارگان Star Wars Episode IX – The Rise of Skywalker 2019

دوبله فارسی فیلم سینمایی جنگ ستارگان خیزش اسکای واکر با کیفیت 1080p & 720p & 480p

نام فیلم : فیلم جنگ ستارگان خیزش اسکای واکر - Star Wars: Episode IX - The Rise of Skywalker کیفیت : 1080p & 720p & 480p

موضوع : , , , سال انتشار :

امتیاز IMDb : 6.8 از 262,442 رأی نمره منتقدین از 100 : 53

مدت زمان : 142 دقیقه محصول :

زیرنویس فارسی : نیاز ندارد

کارگردان : بازیگران : , , ,

خلاصه داستان :

فیلم دوبله فارسی جنگ ستارگان خیزش اسکای واکر 2019 ، فیلمی اکشن و ماجرایی محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی جی جی آبرامز ‎می‌باشد. این فیلم سومین و آخرین قسمت از سه‌گانه‌ ی دنباله، در کل قسمت نهم از سری اصلی جنگ ستارگان و از لحاظ داستانی پس از وقایع نیرو برمی‌خیزد و آخرین جدای است. داستان قسمت نهم یک سال پس از اتفاقات قسمت هشتم فیلم یعنی آخرین جدای رخ می‌دهد و ادامه‌ی ماجراجویی ری و گروهش را دنبال می‌کند که…

دانلود فیلم جنگ ستارگان Star Wars Episode IX – The Rise of Skywalker 2019 دوبله فارسی خیزش اسکای واکر

با دانلود فیلم جنگ ستارگان Star Wars Episode IX – The Rise of Skywalker 2019 خیزش اسکای واکر دوبله فارسی شما یک فیلم هیجان انگیز، اکشن، علمی تخیلی و ماجراجوی را مشاهده خواهید کرد. جنگ ستارگان خیزش اسکای‌واکر Star Wars the rise of skywalker یک فیلم آمریکایی در سبک حماسی و اپرای فضایی، به کارگردانی جی. جی. آبرامز و نویسندگی آبرامز همراه کریس تریو است. این فیلم سومین و آخرین قسمت از سه‌گانه دنباله و در کل قسمت نهم از سری اصلی جنگ ستارگان و از لحاظ داستانی پس از وقایع نیرو برمی‌خیزد و آخرین جدای است.

این فیلم توسط لوکاس فیلم و بد روبات تهیه و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی منتشر شد.

ساخت این فیلم در اکتبر سال 2012 پس از خرید لوکاس فیلم توسط دیزنی اعلام شد و در اوت 2015 کالین ترورو کارگردان فیلم معرفی شد. در سپتامبر 2017 ترورو پروژه را بخاطر تفاوت دیدگاه‌ها ترک کرد. سپس جی.جی. آبرامز که پیش از آن نیرو برمی‌خیزد را اجرا کرده بود برای کارگردانی جایگزین شد. فیلم‌برداری در اوت 2018 در استودیوهای پاین‌وود آغاز شدو در فوریه 2019 به پایان رسید. بودجه ساخت این فیلم ۲۵۹ میلیون دلار اعلام شد که آن را به سیزدهمین فیلم پرهزینه تاریخ سینما تبدیل می‌کند.

انتشار فیلم جنگ ستارگان خیزش اسکای واکر The Rise of Skywalker

خیزش اسکای‌ واکر The Rise of Skywalker نخستین بار در تاریخ 16 دسامبر 2019 در لس آنجلس به روی پرده رفت. فیلم اکران رسمی خود را به صورت گسترده از تاریخ 20 دسامبر 2019 به صورت آی‌مکس و سه‌بعدی آغاز کرد. فیلم با واکنش منتقدان مختلفی همراه بود و در زمینه تیم بازیگری و جلوه های بصری موجود در آن مورد ستایش قرار گرفت. خیزش اسکای‌واکر تاکنون بیش از 1 میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده که آن را به نهمین فیلم سال 2019 و سی و هفتمین فیلم پرفروش تاریخ سینما تبدیل می‌کند.

این فیلم نود و دومین دوره جوایز اسکار در سه رشته بهترین موسیقی متن، بهترین جلوه های بصری و بهترین تدوین صدا، نامزد دریافت جایزه شده است. در 10 ژوئن 2018 جان ویلیامز که پیش از این کار ساخت موسیقی هشت فیلم قبلی را بر عهده داشت، به عنوان آهنگساز اپیزود نهم اعلام شد.
ماه بعد ویلیامز اعلام کرد که اپیزود نه آخرین فیلم مجموعه جنگ ستارگان است که او اجرا خواهد کرد.

ابتدا قرار بود فیلم در تاریخ 24 مه 2019 منتشر شود اما بعد تاریخ انتشار به 20 دسامبر 2019 موکول شد. اگرچه آبرامز دربرابر گفتن جزئیات فیلم سکوت کرد اما نسبت به اینکه بینندگان از فیلم راضی باشند ابراز امیدواری کرد. این فیلم در 12 آوریل در طول مراسم جشن جنگ ستارگان شیکاگو در ایالت ایلینوی یک غرفه اختصاصی داشت. جایی که تصاویر تازه، عنوان فیلم و اولین تریلر منتشر شد.

خلاصه نظر منتقدان فیلم جنگ ستارگان خیزش اسکای واکر Star Wars Episode IX – The Rise of Skywalker 2019

New York Post (امتیاز ۷.۵ از ۱۰): اگرچه کارگردان این اثر یعنی جی. جی. آبرامز تمام تلاش خود را کرده است تا کار را تمام کند اما فیلم خیزش اسکای واکر اصلا شبیه به آخرین قسمت بزرگ‌ترین فرنچایز سینمایی آمریکا نیست. این فیلم صرفا یک فیلم خوب دیگر از سری محسوب خواهد شد.

جیم وجوودا – IGN (امتیاز ۷ از ۱۰): علی‌رغم اینکه اثر پر است از نوستالژی و عشق و علاقه اما فیلم طوری ساخته شده است که انگار از ترس ناامید کردن بینندگان به این حال و روز افتاده است. البته همین ترس و واهمه باعث بسیاری از تصمیم‌های خلاقانه‌ی پشت اثر شده است.

برایان تروت – USA Today (امتیاز ۶.۳ از ۱۰): فیلم جنگ ستارگان The Rise of Skywalker 2019 به طرز تحسین‌برانگیزی جاه‌طلبانه است اگرچه که اما شخصیت‌های جدید و داستان‌‌گویی بدیع آن به خاطر فن‌سرویس بودن اثر ضربه خورده اند.

استیو رز – The Guardian (امتیاز ۶ از ۱۰): اگر قرار است که اثری چنین بزرگ بسازید، قطعا افراد زیادی هستند که باید با آنها خداحافظی کنید و خیلی خرده‌داستان‌ها که باید پایان بیابند. این نکته که « خیزش اسکای‌ واکر » می‌تواند تمام این‌ کارها را در داستانی بدون توازن و انسجام انجام بدهد خودش دستاورد بزرگی است.

مالی فریمن – Screen Rant (امتیاز ۶ از ۱۰): «جنگ ستارگان خیزش اسکای واکر» در مسیر اصلاح کردن اشتباهات فیلم قبلی زمین می‌خورد اما همچنان لحظات بامزه و جذاب خود را دارد.

نقد و بررسی فیلم جنگ ستارگان خیزش اسکای واکر به قلم James Berardinelli (جیمز براردینِلی)

خیلی قبل‌ترها و در سال ۱۹۸۳، جورج لوکاس پس از اینکه از ساخت سه‌گانه‌ی جنگ ستارگان Star Wars فارغ شد اعلام کرد که احتمالا دیگر ادامه‌ای بر این سری نخواهد ساخت و کارش با آن تمام شده است. اما ۲۲ سال بعد و با انتشار نسخه فیلم انتقام سیث Revenge of the Sith ، او گفت که این فرنچایز به پایان راه خود رسیده است (مخصوصا اینکه طرفداران از این پیش‌زمینه‌هایی داستانی اصلا راضی نبودند).

اما فیلم جنگ ستارگان به عنوان یک برند همیشه بیش از حدی بزرگ بوده است که بخواهد ادامه پیدا نکند برای همین شرکت دیزنی ۴ میلیارد دلار به لوکاس برای حق امتیاز او بر دنیای خیلی خیلی دور پرداخت کردند و سپس عملیات استخراج آن شروع شد. دومین سه‌گانه که حالا می‌فهمیم از ابتدا نباید ساخته می‌شد، تبدیل به یک وداع تلخ برای فرنچایزی شده است که زمانی در تمام دنیا محبوب بود و حالا برخی از طرفداران با بی‌میلی با آن برخورد می‌کنند.

بررسی سه قسمت کلی داستان جنگ ستارگان

اگر بخواهیم هر سه قسمت این سه‌گانه را یعنی « نیرو برمی‌خیزد » ( The Force Awakens )، « آخرین جدای » (The Last Jedi ) و « خیزش اسکای‌ واکر » ( Rise of the Skywalker ) به عنوان یک کل بررسی کنیم باید گفت که این آثار نشانگر زمانی هستند که پول – و نه یک محرک خلاقانه – تبدیل به بنیه و ستون فقرات ساخت یک فرنچایز می‌شود. این فیلم‌ها به جای گسترش دادن و بزرگ کردن جهان داستان آن را نابود کرده اند.

تولید فیلم خیزش اسکای واکر

اگر بخواهیم انصاف را در حق « جی. جی آبرامز » رعایت کنیم باید گفت که او به هنگام قبول کردن « خیزش اسکای واکر » با دو مشکل بزرگ و غیرقابل حل مواجه بود. نه تنها خط داستانی منجسم او از بین رفته بود بلکه یکی از ستاره‌هایی اصلی فیلم کشته شده بود، حتی شخصیت منفی اصلی هم عملا نابود شده بود.

روایتی که از آن به قلم « آبرامز » و « کریس تریو » منتج شده است، ترکیبی از یک نوع بازسازی از « بازگشت جدای » و چیزی است که آن‌ها برای ادامه‌ی مسیر در سر داشته اند. فیلم مجموعه‌ای از اتفاقات تصادفی در خود دارد و اگر به حد کافی وقت برای فکر کردن بر روی داستان و موتور محرک اثر بگذارید ( که قرار نیست این کار را بکنید ) متوجه خواهید شد که فیلم چندان منطق روایی ندارد. آن پایان غیرهیجانی و بدون اوج، تدوین نامتوازن و کلی شخصیت‌های اضافی را هم اضافه کندی تا بفهمیم آخرین فیلم از سری « جنگ ستارگان » الکی گنده شده ترین و ناراضی‌کننده‌ترین قسمت از میان تمامی این آثار است.

مرگ رهبر بزرگ یک حفره ی بزرگ در خیزش اسکای واکر

با مرگ رهبر بزرگ یعنی « اسنوک »، یک حفره‌ی بزرگ در گروه آدم بدهای داستان ایجاد شد. حالا « آبرامز » دست به دامن ریشه‌های « جنگ ستارگان » شده است و « امپراطور پالپاتین » (یان مک‌ دیارمید) را دوباره احضار کرده است، کسی که باید اعتراف کرد پس از اینکه از یک لوله در انتهای « بازگشت جدای » به پایین پرتاب شد، چهره‌ی بسیار کریه‌تری یافته است (نحوه‌ی نجات پیدا کردن او توضیح داده نشده است اگرچه که یک سری اشارات به کلون‌ها می‌شود).

باید به این نکته اشاره کرد که این نسخه از « پالپاتین » یک دیوانه‌ی روانی است و با آن نمونه‌ی باهوش و شیطانی از نسخه‌های پیش داستانی طرف نیستیم. همچنین به دلیل عدم حضور « ویدر »، « پالپتین » هم دچار افت شده است. حضور افتخاری « ارل جونز » و صداپیشگیش به حدی کافی نیست که بتواند تمامی طرفداران را راضی بکند.

« پالپاتین » اما « کایلو رن » با بازی آدام درایور را برگزیده است تا جایگزینش باشد. برای کمک به این هدف، او یک ناوگان کامل از ستارگان نابودگر ساخته است (که هر کدام تکنولوژی نابودگر سیاره‌ای « ستاره‌ی مرگ » را در خود دارند). او تمام آن‌ها را در ازای یک خواسته به « رن » تقدیم می‌کند؛ اینکه او آخرین دانش‌آموز تمرینی جدای‌ها یعنی « ری » (دیزلی ریدلی) را بکشد.

آخرین دانش آموز جدای ها

در همین حال، شاگرد « لوک » که استاد خود را از دست داده است ( مارک همیل ) در حال یادگیری راه و رسم «جدای‌» ها از ژنرال « لیا » ( کری فیشر ) است، کسی که به شکل و شمایل عجیبی از دل یک سری برداشت‌های فیلم‌های قبلی در این اثر حضور دارد.

در نهایت « ری » تصمیم می‌گیرد که او باید « پالپاتین » را پیدا بکند و سر همین قضیه پایگاه مقاومت را به همراه بهترین دوستانش یعنی « فین » ( با بازی جان بویگا )، « پو » ( اسکار آیزاک )، « چوباکا » ( یوناس سوتامو ) و « C-3PO » ( آنتونی دنیلز ) و در نهایت هم BB-8 ترک می‌کند. در ادامه‌ی راه، یک مبارز کهنه‌‌کار امپراطوری یعنی « لاندو کالریزان » ( بیلی دی ویلیامز ) هم به آن‌ها می‌پیوندد، کسی که خیلی شبیه به ربات‌ها به نظر می‌رسد. شخصیت‌ها به دنبال پیدا کردن آیتم‌هایی هستند که درست مثل بازی‌های ویدئویی به آن‌ها اجازه می‌دهد به سطح بعدی بروند. نیاز به گفتن نیست که همه چیز به گونه‌ای پیش می‌رود که در نهایت با غول آخر بازی یعنی در این مورد « پالپاتین » رو به رو شویم.

دانلود فیلم جنگ ستارگان Star Wars Episode IX – The Rise of Skywalker 2019

فایل فیلم جنگ ستارگان Star Wars Episode IX – The Rise of Skywalker 2019 خیزش اسکای واکر دوبله فارسی بصورت دو زبانه بوده و هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است. بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای انیمیشن پخش میگردد. برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی میتوانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار Media Player Classic بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه Navigate را انتخاب کنید سپس از شاخه ایجاد شده بر روی Audio Language کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید. امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند Kmplayer و دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.

 

لینک های دانلود
فیلم های مشابه
دانلود انیمیشن کربن تغییر یافته انتقال روح Altered Carbon Resleeved 2020
دانلود انیمیشن اسکوب Scoob 2020 دوبله فارسی کارتون اسکوبی
دانلود انیمیشن نورم از شمال تعطیلات خانوادگی Norm of the North
دانلود انیمیشن دوبله لیگ عدالت تاریکی Justice League Dark Apokolips War
دانلود انیمیشن لگو شزم – جادو و هیولاها LEGO Shazam دوبله فارسی
دانلود فیلم ماجرای ربات ای آر آی The Adventure of A.R.I 2020
دانلود انیمیشن خانواده ویلوبی The Willoughbys 2020 دوبله فارسی
دیدگاه بگذارید 0

error: