ورود ثبت نام

مطالب ویژه

آرشیو

دانلود فیلم سونیک خارپشت Sonic the Hedgehog 2020 دوبله فارسی

رده سنی به انتخاب والدین PG
دوبله فارسی
دانلود فیلم سونیک خارپشت Sonic the Hedgehog 2020 دوبله فارسی

دانلود دوبله فیلم سینمایی سونیک خارپشت Sonic the Hedgehog با کیفیت 1080p & 720p & 480p

نام فیلم : فیلم سونیک خارپشت - Sonic the Hedgehog کیفیت : 1080p & 720p & 480p

موضوع : , , , , , سال انتشار :

امتیاز IMDb : 6.7 از 35,496 رأی نمره منتقدین از 100 : 47

مدت زمان : 99 دقیقه محصول : , ,

زیرنویس فارسی : نیاز ندارد

کارگردان : بازیگران : , , ,

خلاصه داستان :

در فیلم سونیک خارپشت Sonic the Hedgehog یک پلیس ماجراجو به نام تام در شهری خوش آب و هوا در گرین هیلز به موجودی عجیب و غریب به نام سونیک برای فرار از دست افرادی خبیث که به دنبال او هستند کمک می‌کند تا این موجود عجیب و غریب فرار کند و…

دانلود فیلم سونیک خارپشت Sonic the Hedgehog 2020 دوبله فارسی

شما با دانلود فیلم سونیک خارپشت Sonic the Hedgehog 2020 دوبله فارسی یک فیلم علمی تخیلی، هیجانی، اکشن با جلوه های ویژه ی انیمیشنی مشاهده خواهید نمود. فیلم درباره خارپشتی به نام سونیک Sonic با سرعت مافوق صوت است که در بچگی توسط جغدی به نام Longsclaw از خطر نجات پیدا میکند. بعد از گذشت سال ها سونیک نمیتواند شرایط فعلی را تحمل کند و با استفاده از حلقه های طلایی پرتال که او را از جهانی به جهانی دیگر منتقل میکند خود را به زمین میفرستد و تصمیم میگیرد که در آنجا به زندگی خود ادامه دهد.

اما سرعت بالای سونیک که باعث جریان انرژی مغناطیسی و برق میشود باعث قطع شدن برق و انرژی در ایالات متحده میشود و برای همین سران ارتش و دولت جلسه ای برای رفع این مشکل برگزار میکنند. دکتر ایوو رباتنیک که دانشمندی فوق هوشمند در زمینه ی ساخت ربات و سلاح های هوشمند است خود را وارد این ماجرا کرده و تصمیم میگیرد که مشکل را حل کند و دولت هم نظامیان و ارتش را در اختیار او قرار میدهند، اما هدف دکتر رباتنیک دست یافتن به قدرت سونیک برای تسلط یافتن بر کل جهان است. دکتر رباتنیک دست به هر کاری میزد تا بتواند سونیک را به دام مرگ بکشاند ولی سونیک با سرعت بالایی که دارد آرزوی دکتر ربانتیک را به دنیای دیگر میفرستد.

اطلاعات فیلم سونیک Sonic the Hedgehog 2020

سونیک خارپشت Sonic the Hedgehog فیلمی با ژانری اکشن، علمی تخیلی، ماجراجویی و فانتزی محصول سال 2019 به کارگردانی جف فاولر می‌باشد. کمپانی پارامونت پیکچرز سرانجام تریلر رسمی فیلم Sonic the Hedgehog را منتشر کرد تا کابوس طرفداران سونیک به حقیقت بپیوندد. جیمز مارسدن در نقش تام د کاپ (Tom the Cop) یا تام واچوفسکی، بن شوارتز در نقش سونیک (صداپیشگی)، جیم کری در نقش دکتر اگمن (روباتنیک)، تیکا سامپتر، آدام پالی، دبس هاوارد، نیال مک‌دوناف و ناتاشا روتول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Sonic the Hedgehog حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سونیک Sonic یک خارپشت آبی رنگ انسان‌انگار است که قادر به دویدن سرعتی بیش از سرعت صوت است.

خلاصه نظر منتقدین فیلم سونیک خارپشته

Observer ( امتیاز ۷.۵ از ۱۰ ): شاید با نوعی معجزه طرف باشیم و یا حداقلش این است که شگفتی غیرقابل‌انتظاری بوده است؛ این اقتباس از یک فرنچایز بازی رایانه‌ای معروف که بعد از ۳۰ سال پس از ماریوی لوله‌کش منتظر شده است توانسته تا حد زیادی تمامی بخش‌هایش را درست دربیاورد.

IGN ( امتیاز ۷ از ۱۰ ): اولین اقتباس فیلم سینمایی سونیک اثری مهیج و باضرب‌آهنگ بالا شده است که هم برای طرفداران آن و هم برای کودکان سرگرم‌کننده خواهد بود.

مالی فریمن – Screen Rant ( امتیاز ۶ از ۱۰ ): سونیک خارپشته یک فیلم ماجراجویانه‌ی خانوادگی است اما یک اقتباس سینمای خوب از یک بازی رایانه‌ای معروف نیازمند چیزی بسیار قوی‌تر است تا بتواند دنباله‌ی جاه‌طلبانه داشته باشد.

برایان تروت – USA Today ( امتیاز ۵ از ۱۰ ): سونیک خارپشت برای کودکان و گیمرها، آشنا و خوب است؛ سونیک می‌دود، « کری » دنبال او است اما بخش‌های خلاقانه خیلی زود خشک می‌شوند.

دانلود فیلم سونیک خارپشت Sonic the Hedgehog 2020

فایل فیلم سونیک خارپشت Sonic the Hedgehog بصورت دو زبانه بوده و هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است. بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای انیمیشن پخش میگردد. برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی میتوانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار Media Player Classic بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه Navigate را انتخاب کنید سپس از شاخه ایجاد شده بر روی Audio Language کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید. امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند Kmplayer و دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.

 

لینک های دانلود
فیلم های مشابه
دانلود انیمیشن کربن تغییر یافته انتقال روح Altered Carbon Resleeved 2020
دانلود انیمیشن اسکوب Scoob 2020 دوبله فارسی کارتون اسکوبی
دانلود انیمیشن نورم از شمال تعطیلات خانوادگی Norm of the North
دانلود انیمیشن دوبله لیگ عدالت تاریکی Justice League Dark Apokolips War
دانلود انیمیشن لگو شزم – جادو و هیولاها LEGO Shazam دوبله فارسی
دانلود فیلم ماجرای ربات ای آر آی The Adventure of A.R.I 2020
دانلود انیمیشن خانواده ویلوبی The Willoughbys 2020 دوبله فارسی
دیدگاه بگذارید 0

error: