ورود ثبت نام

مطالب ویژه

آرشیو

دانلود انیمیشن Spies in Disguise 2019 جاسوسان نامحسوس دوبله فارسی

رده سنی به انتخاب والدین PG
دوبله فارسی
دانلود انیمیشن Spies in Disguise 2019 جاسوسان نامحسوس دوبله فارسی

دانلود کارتون سینمایی جاسوسان نامحسوس Spies in Disguise با کیفیت 1080p & 720p & 480p

نام فیلم : انیمیشن جاسوسان نامحسوس - Spies in Disguise کیفیت : 1080p & 720p & 480p

موضوع : , , , , , سال انتشار :

امتیاز IMDb : 6.8 از 14,986 رأی نمره منتقدین از 100 : 54

مدت زمان : 102 دقیقه محصول :

زیرنویس فارسی : نیاز ندارد

کارگردان : , بازیگران : , , ,

خلاصه داستان :

هنگامی که یک اتفاق غیرمنتظره جهان را در معرض خطر قرار می‌‎دهد، لنس استرلینگ بهترین و حرفه‌ای‌ترین مامور مخفی در دنیا، باید با مخترعی عجیب و غریب به نام والتر همراه شود تا جهان را نجات دهند. اما…

دانلود انیمیشن Spies in Disguise 2019 دوبله فارسی

با دانلود انیمیشن Spies in Disguise 2019 جاسوسان نامحسوس دوبله فارسی یک انیمیشن اکشن، ماجراجویی، کمدی، خانوادگی و علمی تخیلی به کارگردانی مشترک نیک بورونو و تروی کوان است که در سال 2019 توسط کمپانی فاکس قرن بیستم منتشر شد. از صداپیشگان این انیمیشن جذاب میتوان به ریچل بروزناهان، کلیر کرازبی، ویل اسمیت، ریبا مک‌اینتایر، مارک رانسون، ماسای اوکا، توشیا آگادا، میکی یاماتو، بن مندلسون، تانی نیوسوم و… اشاره کرد.
این کارتون اکشن کاندیدای سه جایزه معتبر از جشنواره های بین المللی فیلم شده است.
هم اکنون بر روی رسانه تویز مووی میتوانید انیمیشن Spies in Disguise را با دوبله فارسی دانلود نمایید.

 

بازیگران انیمیشن جاسوسان مبدل پوش Spies in Disguise

انیمیشن جاسوسان مبدل‌ پوش از حضور ستاره‌های بزرگ به حد کافی بهره می‌برد؛
ویل اسمیت صدای لنس استرلینگ را بر عهده دارد که با الهام از مامور ۰۰۷ خلق شده است و تام هالند هم نقش همکار زیردست او، والتر بکت را بر عهده دارد. همچنین رشیدا جونز در نقش مارسی، یک مامور امنیت داخلی که به اقدامات لنس شک می‌کند، بن مندلسون در نقش کیلیان، آدم بده‌ی داستان، و کارن گیلیان و دی. جی خالد هم در نقش زیر دستان مارسی به نام‌های آیز و ایرز حضور دارند.
(با حضور هالند، گیلیان و مندلسون این اثر یک گردهمایی مجدد از بازیگران دنیای سینمایی مارول است.)

 

داستان کارتون جاسوسان مخفی Spies in Disguise 2019

فیلم جاسوسان مبدل پوس به گونه‌ای آغاز می‌ شود که به بینندگان این اطمینان را بدهد که لنس باحال‌ترین موجودی است که در جهان حضور دارد؛ پس از آخرین ماموریت موفقیت‌آمیز او حتی همکارانش هم در برابر قدرت جذبه‌ی بالای او در حیرت اند. اگرچه خبرهای بدی در راه اند. جدیدترین دشمن او یعنی کیلیان هویت وی را دزدیده است و همین قضیه باعث شده است تا مارسی و زیردستانش به این باور برسند که لنس دیگر با آن‌ها همکاری نخواهد کرد و به سمت نیروهای شر است. حتی رئیس او یعنی جوی جنکینز (ربا مک‌انتیر) هم نمی‌تواند از او در برابر اتهامات مراقبت کند پس لنس راهی ندارد جز اینکه به غیبت برود و مخفی بشود.

در این انیمیشن برای مخفی کردن لنس کارگردان فیلم با کمک پسربچه‌ی نابغه‌ای به نام والتر این کار را انجام می دهد. ایده‌ی والتر پسر بچه ی نابغه برای مخفی‌کردن لنس این است که او را به یک کبوتر سخن‌گو تبدیل بکند. در تمام بخش‌های باقی‌مانده‌ی فیلم، والتر و لنسی که حالا پر و بال دارد دو ماموریت را دنبال می‌کنند؛ یک سلاح آخرالزمانی دزدیده شده را از کیلیان پس بگیرند و لنس را در حالتی از پرنده بودن در بیاورند که گیر آدم‌های مارسی نیفتند.

 

چند مورد از نظر منتقدان انیمیشن Spies in Disguise 2019

در این بخش به چند نظر از منتقدین کارتون جاسوسان نامحسوس اشاره شده است:

Weekly (امتیاز ۷.۵ از ۱۰) : فیلم داستان و سرگرمی خانوادگی خوبی دارد و نیت ساختش هم مثبت بوده است. فیلم نیم‌نگاهی به اکشن خلاقانه و همچنین طبع طنز آن هم به طرز مثبتی خسته‌کننده است.

کیت ارلبند – Indiewire (امتیاز ۶.۷ از ۱۰): در حالی که اتفاقات اثر بسیار آشنا اند و حتی فیلمی درباره‌ی کبوترهای انیمیشنی هم نمی‌تواند از تله‌های ژانر جاسوسی بگریزد، اما همچنان این اثر به عنوان یک فیلم آخر سالی باید بتواند خانواده‌ها در تعطیلات سرگرم بکند که می‌تواند.
راجر مور – Movie Nation (امتیاز ۶.۳ از ۱۰): رویکرد ساده و راحت کارگردان به لطیفه‌های اثر باعث شده است تا با لحنی آرام و صمیمی همراه باشیم و با وجود تمام دیوانه‌بازی‌های اثر همچنان بامزه و جذاب به نظر برسد.
پیتر بردشا – The Guardian (امتیاز ۶ از ۱۰): درست مثل بسیاری از آثار انیمیشنی خانوادگی کنونی، حس کردم که فیلمنامه به دنبال خطر نرفته و سعی کرده در ساحل امنی حرکت بکند.

 

دانلود انیمیشن Spies in Disguise 2019 جاسوسان نامحسوس

لینک دانلود انیمیشن Spies in Disguise 2019 بصورت دو زبانه بوده و هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است. بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای انیمیشن پخش میگردد. برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی میتوانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار Media Player Classic بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه Navigate را انتخاب کنید سپس از شاخه ایجاد شده بر روی Audio Language کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید. امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند Kmplayer و دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.

لینک های دانلود
فیلم های مشابه
دانلود انیمیشن کربن تغییر یافته انتقال روح Altered Carbon Resleeved 2020
دانلود انیمیشن اسکوب Scoob 2020 دوبله فارسی کارتون اسکوبی
دانلود انیمیشن نورم از شمال تعطیلات خانوادگی Norm of the North
دانلود انیمیشن دوبله لیگ عدالت تاریکی Justice League Dark Apokolips War
دانلود انیمیشن لگو شزم – جادو و هیولاها LEGO Shazam دوبله فارسی
دانلود فیلم ماجرای ربات ای آر آی The Adventure of A.R.I 2020
دانلود انیمیشن خانواده ویلوبی The Willoughbys 2020 دوبله فارسی
دیدگاه بگذارید 0

error: