ورود ثبت نام

مطالب ویژه

آرشیو

دانلود فیلم جومانجی مرحله بعدی Jumanji The Next Level 2019

رده سنی بالای سیزده سال PG-13
دوبله فارسی
دانلود فیلم جومانجی مرحله بعدی Jumanji The Next Level 2019

دوبله فارسی فیلم سینمایی جومانجی مرحله بعدی Jumanji The Next Level 2019 با کیفیت 1080p & 720p & 480p

نام فیلم : فیلم جومانجی مرحله بعدی Jumanji The Next Level کیفیت : 1080p & 720p & 480p

موضوع : , , , سال انتشار :

امتیاز IMDb : 6.8 از 107,783 رأی نمره منتقدین از 100 : 58

مدت زمان : 123 دقیقه محصول :

زیرنویس فارسی : نیاز ندارد

کارگردان : بازیگران : , , ,

خلاصه داستان :

در این قسمت از فیلم خواهید دید که پس از تعمیر بازی به وسیله ی اسپنسر او ناپدید شده و دوستانش برای نجات وی بار دیگر وارد دنیای اسرارآمیز جومانجی میشوند اما اینبار قوانین بازی تغییر کرده است و …

دانلود فیلم جومانجی مرحله بعدی Jumanji The Next Level 2019 دوبله فارسی

با دانلود فیلم جومانجی مرحله بعدی Jumanji The Next Level دوبله فارسی یک فیلم کمدی، ماجراجویی و اکشن محصول کشور آمریکا به کارگردانی جیک کاسدان است که در سال ۲۰۱۹ توسط کمپانی کلمبیا پیکچرز تولید شده را مشاهده خواهید نمود. این فیلم که سومین قسمت از مجموعه فیلم جومانجی هست، یکبار دیگر ماجراجویی‌های چهار نوجوان قسمت دوم را دنبال می‌کند که دوباره وارد دنیای اسرارآمیر جومانجی با ظاهرهای متفاوت می‌شوند. دنیایی خطرناک پر از جانوران مختلف همراه با جنگلی انبوه و حاوی چندین مدل پازل و تله‌ی مرگبار و…

از بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند میتوان به دواین جانسون، جک بلک، کوین هارت، کارن گیلان، نیک جوناس، آکوافینا، الکس وولف، مورگان ترنر، دنی دویتو، مدیسون آیسمن و دنی گلاور اشاره کرد. این فیلم در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ به روی پرده سینماهای آمریکا رفت و تاکنون موفق شده است تا به فروش ۷۸۰ میلیون دلاری در گیشه ی جهانی دست پیدا کند.

خلاصه نظر منتقدین فیلم Jumanji The Next Level 2019

The Wrap (امتیاز ۷.۹ از ۱۰): مهم‌ترین نکته درباره‌ی فیلم جومانجی مرحله بعدی سرگرم‌کنندگی آن است. شاید خطوط داستانیش را با منطقی‌ترین حالات پیگیری نکند و شاید هم اکشن را از پایه و اساس مجددا پایه‌گذاری نکند اما همچنین یک دنباله‌ی بلاک‌باستری لذت‌بخش است که سعی می‌کند ایده‌ی اصلی اثر را با چند خرده ایده‌ی جدید ترکیب بکند در حالی که فضا را برای آثار بعدی هم فراهم می‌کند.

جنا بوش – IGN (امتیاز ۷.۵ از ۱۰): قیلم جومانجی سطح بعدی یک بمب است. به جای اتکا بر روی فرمول جواب‌داده‌ی نسخه‌ی اول، ما در این فیلم می‌توانیم که کودکان و بزرگسالانی که این بازی را انجام می‌دهند بشناسیم. همچنان لحظات احمقانه‌ای وجود دارد اما فیلم دل بزرگی در خود جای داده است.

Entertainment Weekly (امتیاز ۷.۵ از ۱۰): حتی اگر فیلم جومانجی سطح بعدی نتواند بهترین عنوان تاریخ این فرنچایز باشد اما باز هم نشان می‌دهد که این سری همچنان چیزی برای عرضه دارد.

پیتر دبروژ – Variety (امتیاز ۷ از ۱۰): بلاک‌ باسترهایی که بر اساس تاثیرات موقت رویدادها ساخته می‌شوند معمولا در ادامه‌ی مسیر به بیراهه می‌روند اما فیلم جومانجی مرحله بعدی چندین ایده‌ی خلاقانه داشته است تا بتواند همه چیز را تازه و جدید نگه دارد.

برایان لوری – CNN (امتیاز ۷ از ۱۰): به نظر می‌ٰسد که آواتارهای اصلی – دوین جانسون، کوین هارت، کارن گیلان و جک بلک – دوران خیلی خوبی را در میانه‌ی این همه حماقت مسری اثر سپری می‌کنند.

نقد و بررسی فیلم جومانجی مرحله بعدی به قلم James Berardinelli جیمز براردینِلی

خب شاید هم واقعا راهی وجود داشته است که سازندگان سری فیلم جومانجی بتوانند این سری را به سمت و سویی جالبی ببرند. ریبوت سال ۲۰۱۷ این اثر یعنی « فیلم جومانجی به جنگل خوش آمدید » به نسبت اثر اصلی میانه‌ی دهه ۹۰ای خود پیشرفت بسیار بزرگی محسوب می‌شد. متاسفانه به علت سیستم « ریسک نکنید » پشت ساخته‌های هالیوودی، جومانجی مرحله بعدی Jumanji Next Level به فرمولی که باعث موفقیت نسل قبلی خود شد پایدار مانده است.

و درست مثل هر دنباله‌ی دیگری، داستان این اثر هم کاملا تازه و بدیع نیست، اکشن درگیرکننده نبوده و کمدی هم چندان بامزه نیست (اگرچه بخواهیم صادق باشیم باید گفت که لحظات بسیار خنده‌داری در اثر وجود دارد). فیلم جومانجی سطح بعدی خیلی بیش از حد شبیه به فیلمی به نظر می‌رسد که صرفا برای فروش ساخته شده است و اگرچه که سرگرمی معقولی در حد آثار پاپ کورنی معمول بازار دارد اما فرصت خیلی خوبی برای ساخت چیزی متفاوت را از دست داده است.

یادآوری فیلم جومانجی قسمت به جنگل خوش آمدید

برای اینکه بخواهیم فیلم جومانجی به جنگل خوش آمدید را به یادتان بیاوریم باید گفت که گروه‌های دو نفره‌ی فیلم قبلی به صورت زیر بودند؛ اسپنسر/بریواستون، فریج/موس، بتانی/اوبرسون و مارتا/روبی. فیلم جومانجی سطح بعدی برای اینکه معادلات را به هم بزند شخصیت پدربزرگ اسپنسر با بازی دنی دوویتو یعنی ادی و همچنین دوست قدیمی ادی یعنی میلو با بازی دنی گلاور را به داستان اضافه کرده است. این دفعه هنگامی که بازی شروع می‌شود، اسپنسر در نقش میا قرار می‌گیرد و به همین خاطر ادی تبدیل به رداستون می‌شود. میلو در نقش موس می‌رود و فریج مجبور به قبول نقش اوبرسون می‌شود (مارتا و روبی نقش‌های یکسانی می‌گیرند). بتانی مظلوم هم مجبور می‌شود ک نقش اسب را بپذیرد. البته یک شخص جدید هم داریم یعنی دزدی به نام مینگ.

لذت بخش ترین جنبه ی فیلم جومانجی مرحله بعدی

درست مثل فیلم جومانجی به جنگل خوش آمدید لذت‌بخش‌ترین جنبه‌ی این اثر این است که ببینیم شخصیت‌ها چگونه افراد داخل بدن‌هایشان را درک می‌کنند. به همین خاطر فرصتی فراهم شده است تا ما شاهد این باشیم که دوین جانسون نقش دنی دویتو و کوین هارت نقش دنی گلاور را بازی کند. راک که طبع کمدی بسیار جالبی در فیلم ابتدایی از خود نشان داده بوده، در لحظاتی از این فیلم که « ادی » در بدن « بریواستون » قرار گرفته عملکرد مناسبی دارد.

عادلانه است که بگوییم فیلم جومانجی سطح بعدی تقریبا همان چیزی که مخاطبان از آن انتظار دارند را تحویل میدهد.

و اگرچه که فیلم چیز چندان جذاب جدیدی ندارد اما دوست‌داشتنی بودن شخصیت‌ها عاملی است که می‌تواند باعث شود مخاطبان بدون مشکل به تماشای این اثر بپردازند. انتظار چندین لحظه‌ی خنده‌دار را داشته باشید.

دانلود فیلم Jumanji The Next Level 2019 جومانجی قسمت مرحله بعدی دوبله فارسی

فیلم Jumanji The Next Level 2019 جومانجی قسمت مرحله بعدی دوبله فارسی بصورت دو زبانه بوده و هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است. بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای انیمیشن پخش میگردد. برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی میتوانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار Media Player Classic بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه Navigate را انتخاب کنید سپس از شاخه ایجاد شده بر روی Audio Language کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید. امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند Kmplayer و دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.

لینک های دانلود
فیلم های مشابه
دانلود انیمیشن کربن تغییر یافته انتقال روح Altered Carbon Resleeved 2020
دانلود انیمیشن اسکوب Scoob 2020 دوبله فارسی کارتون اسکوبی
دانلود انیمیشن نورم از شمال تعطیلات خانوادگی Norm of the North
دانلود انیمیشن دوبله لیگ عدالت تاریکی Justice League Dark Apokolips War
دانلود انیمیشن لگو شزم – جادو و هیولاها LEGO Shazam دوبله فارسی
دانلود فیلم ماجرای ربات ای آر آی The Adventure of A.R.I 2020
دانلود انیمیشن خانواده ویلوبی The Willoughbys 2020 دوبله فارسی
دیدگاه بگذارید 0

error: